İREM DERİCİ - EVLENMENE BAK SÖZLERİ & KLİBİ


İREM DERİCİ - EVLENMENE BAK KLİBİ


İREM DERİCİ - EVLENMENE BAK SÖZLERİ
Beni üzgün görmezsin, çünkü buna değmezsin
Aşk önünde beklenilmez yar
Hızlı geçer görmezsin, toz dumandan ölmezsin
Bir gider ki farkedilmez yar

Alemsin, işte böyle beklersin
Bir de bebek istersin, oldu hoşçakal
Bendensin, yak bir acı iyi gelsin
Bitti süren çoktandır doldu hoşçakal

Başka türlü biri olsan olurdu ancak
Ben gidiyorum sen lütfen eğlenmeneye bak
Nerden bileyim bu kalbimi kim dolduracak
Rahatsız olsa başkasıyla evlenmene bak
Ben gidiyorum hadi sen evlenmene bak

İREM DERİCİ BİYOGRAFİ
İrem Derici müzikle 4 yaşında tanıştı ve o dönemler de org çalmaya başladı. Fakat babası tarafından hep müziği meslek olarak görmesi durumu engellendi. Mimar Sinan Üniversitesi Piyano bölümünü kazanan sanatçı, burayı bitirdikten sonra Bilgi Üniversitesi Sosyoloji bölümüne giriş yaptı ve eğitimini orada sürdürdü.
Herkesten gizli olarak katıldığı O Ses Türkiye adlı yarışma da Hülya Avşar’ın takımına girdi ve adından sıkça söz ettirdi. Daha sonra yarışmadan elenmesine rağmen büyük düşünen İrem Derici, Hülya Avşar’ın da destekleri ile beraber bir Single albüm çıkardı ve Türkiye de fazlası ile sevildi. Yarışmadan sonra gelen bu başarı herkes tarafından ilgi görür oldu. Şuan ise Türkiye’nin en önemli pop starlarından birisi!

0 yorum: